"Lukas is a student; he is a student."

Fordítás:Lukas diák; ő diák.

September 27, 2015

11 hozzászólás


P3tya

Miért kell ezt így csinálni? Nem elég ha egyszer leírom?:) 2x jelentsem ki hogy diák?

September 30, 2015

AnikMth1

Baromsag szerintem is

July 17, 2019

PetraPetho

Ennek milyen értelme van?

September 27, 2015

KamarsZaln

Jelenteni kell

July 15, 2017

KamarsZaln

Ez egy ertelmetlen mondat

July 15, 2017

andras.nemeth

A Lucas miért nem jó megoldás, miért csak a Lukas?

December 8, 2018

Sisyphus724125

Is a student=egy diák

February 8, 2017

zsomborgo

Olyan ügyesem fogalmaz

May 20, 2017

AndrewKulcsar.ts

Nem vettétek figyelembe a pontosvesszőt ami lezárja a mondatot/témát. Lukacs is a student; he is a student. Egyszerre kérdezett 2 mondatot amire nemkell ujra rákérdeznie. Nem kell ezen parázni inkább keressétek meg a magyarázatot.

October 9, 2017

KingaStupe

Ennek nincs értelme

November 26, 2017

Csumbagambra

Honnan a frászból tudhatnám előre, hogy nem Lucas, hanem Lukas? George is Lucas, hogy rúgja térden!

June 8, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.