"Jeho předchozí dům byl velký."

Překlad:His previous house was big.

September 27, 2015

16 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


Svetlonos

Proč v této větě je was a ne been?? Když je to předpřítomný čas?. Děkuji


jgstcd

Neni to ale predpritomny cas.


Svetlonos

To je pravda. Děkuji


IrenaKrato1

Tato věta je v minulém čase,ale je v lekci predpritomny čas.


Stoupa5

Proč je minulý čas v lekci o předpřítomném čase? Děkuji.


MirkaEberlov

Aby nám nezakrněly mozky. Učíme se také POUŽÍVAT ten předpřítomný čas.


ZdenkaHora

Protože je to chyták. Učíme se přemýšlet, kam předpřítomný čas patří.


Haluz1

Šlo by také místo "previous" napsat prostě slovo "last"? To "last" mi tam sedí líp a navíc předchozí a minulí dům je přece to samé že?


nueby

Jsem pro, přidáno.


Petit.Waffle

Jenže "last" v možnostech není


Jirka594359

Proč je věta v minulém čase v oddíle věnovaném předpřítomnému času?


LukasBlech

Aby ses to naučil, že zde předpřítomný čas prostě použít nelze.


JarrynCZ

Mezi tlacitky vam chybi previous.


jamalko1

Proč nelze použít former = předchozí, dřívější


ZuzanaJurk2

His previous house was big. Prosím, proč není před house člen? Vždy přemýšlím jaký nebo žádný a z devadesáti procent se netrefím. Asi jsem retardovaná.


ZdekaSchoo

Protože je tam předtím přídavné jméno a zájmeno.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.