1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "We are also victims."

"We are also victims."

Překlad:My jsme také oběti.

September 27, 2015

8 komentářů


Kristyna183883

Slo by take "We are victims too."? Dekuji


Jenda-48

"Jsme rovněž obětmi" to bere. Ok.


Luisa454946

Proč nejde my jsme také obětiny?


Martin69028

To je snad něco úplně jiného.


Amadeuska

"Jsme také oběťmi" je ekvivalentní a nebere to


Jenda-48

Jo, protože to tam zatim nikdo nedal. Duolingo obecně zápasí s českým 7. pádem, je vhodné s tím počitat a pokud chcete změnu, tak vytrvale dávat tlačítkem. 4 roky praxe zde mne už v lecčem ponaucily. Tady je to..


ZdekaSchoo

hlásit to je zbytečné, protože je to uznávané, spíš bych doporučila si dávat pozor, jestli je to cvičení na překlad nebo napiš co slyšíš a nepoužívat aplikaci, ale web prohlížeč [img]https://i.imgur.com/TZGaGuN.jpg[/img]


Amadeuska

Co prosím vás znamená, že to je uznávané? Mně to neuznalo a přitom je to naprosto validní termín.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.