"The man drinks beer."

Переклад:Цей чоловік п'є пиво.

September 28, 2015

10 коментарів
Це обговорення закрито.


Olexa-Ch

Добрий день! Ви зазначали що: "при утворенні Present Simple з займенниками he (він), she (вона), it (воно) до дієслова потрібно додавати закінчення -s." Підкажіть будь ласка, де можна почитати чому з іменником mаn до дієслова потрібно додавати закінчення -s. Дякую.


VovaZhyhanov

в множині чоловіки - men.


VPXe3

яб на вашому не заважала на помилки


KVvm5

Писати навчися!


VPXe3

Просто вчить


VPXe3

Не подобається видали


VPXe3

Мені супер


Kolakoven

Цмулити - синонім слова пити


elkra2

взагалі-то "мужчина" - це синонім слова "чоловік". Особливо, коли треба підкреслити, що мається на увазі не чоловік чієїсь дружини (husband), а просто мужчина. Тому помилочка Ваша ;)


lozovskyy68

а "людина" хіба не може пити пиво????

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.