"The man drinks beer."

Переклад:Цей чоловік п'є пиво.

3 роки тому

10 коментарів


elkra2

взагалі-то "мужчина" - це синонім слова "чоловік". Особливо, коли треба підкреслити, що мається на увазі не чоловік чієїсь дружини (husband), а просто мужчина. Тому помилочка Ваша ;)

2 роки тому

lozovskyy68

а "людина" хіба не може пити пиво????

1 рік тому

Olexa-Ch

Добрий день! Ви зазначали що: "при утворенні Present Simple з займенниками he (він), she (вона), it (воно) до дієслова потрібно додавати закінчення -s." Підкажіть будь ласка, де можна почитати чому з іменником mаn до дієслова потрібно додавати закінчення -s. Дякую.

2 роки тому

VovaZhyhanov

в множині чоловіки - men.

2 роки тому

xxwm11

Олекса Men перекладається як чоловік, отже це чоловічий рід Слова he(він) і men(чоловік) у чоловічому роді, тому - s до дієслова додоється так само як і в випадку якщо є слово he. Якщо щось не зрозуміло пошукай в інтернеті

5 місяців тому

VPXe3

яб на вашому не заважала на помилки

11 місяців тому

KVvm5

Писати навчися!

1 місяць тому

VPXe3

Просто вчить

11 місяців тому

VPXe3

Не подобається видали

11 місяців тому

VPXe3

Мені супер

11 місяців тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.