Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"The man drinks beer."

Переклад:Цей чоловік п'є пиво.

2 роки тому

9 коментарів


elkra2

взагалі-то "мужчина" - це синонім слова "чоловік". Особливо, коли треба підкреслити, що мається на увазі не чоловік чієїсь дружини (husband), а просто мужчина. Тому помилочка Ваша ;)

1 рік тому

lozovskyy68

а "людина" хіба не може пити пиво????

1 рік тому

VPXe3

яб на вашому не заважала на помилки

9 місяців тому

VPXe3

Просто вчить

9 місяців тому

VPXe3

Не подобається видали

9 місяців тому

VPXe3

Мені супер

9 місяців тому

Olexa-Ch

Добрий день! Ви зазначали що: "при утворенні Present Simple з займенниками he (він), she (вона), it (воно) до дієслова потрібно додавати закінчення -s." Підкажіть будь ласка, де можна почитати чому з іменником mаn до дієслова потрібно додавати закінчення -s. Дякую.

2 роки тому

VovaZhyhanov

в множині чоловіки - men.

2 роки тому

xxwm11

Олекса Men перекладається як чоловік, отже це чоловічий рід Слова he(він) і men(чоловік) у чоловічому роді, тому - s до дієслова додоється так само як і в випадку якщо є слово he. Якщо щось не зрозуміло пошукай в інтернеті

3 місяці тому