1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "The man drinks beer."

"The man drinks beer."

Переклад:Цей чоловік п'є пиво.

September 28, 2015

11 коментарів


Olexa-Ch

Добрий день! Ви зазначали що: "при утворенні Present Simple з займенниками he (він), she (вона), it (воно) до дієслова потрібно додавати закінчення -s." Підкажіть будь ласка, де можна почитати чому з іменником mаn до дієслова потрібно додавати закінчення -s. Дякую.


VovaZhyhanov

в множині чоловіки - men.


xxwm11

Олекса Men перекладається як чоловік, отже це чоловічий рід Слова he(він) і men(чоловік) у чоловічому роді, тому - s до дієслова додоється так само як і в випадку якщо є слово he. Якщо щось не зрозуміло пошукай в інтернеті


elkra2

взагалі-то "мужчина" - це синонім слова "чоловік". Особливо, коли треба підкреслити, що мається на увазі не чоловік чієїсь дружини (husband), а просто мужчина. Тому помилочка Ваша ;)


Kolakoven

Цмулити - синонім слова пити


lozovskyy68

а "людина" хіба не може пити пиво????


VPXe3

яб на вашому не заважала на помилки


KVvm5

Писати навчися!


VPXe3

Просто вчить


VPXe3

Не подобається видали


VPXe3

Мені супер

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.