1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She appeared in my house."

"She appeared in my house."

Çeviri:O benim evimde ortaya çıktı.

September 28, 2015

13 Yorum


MeHMeDSaMiL55

appeared o evimde gözüktü olmaz mı


Mehmet931534

O benim evimde gözüktü neden kabul edilmedi


Emma-lee93

Appear fiilinin iki kullanımı var. Birincisi "gibi görünmek" anlamıdır İkinci anlamı ise "aniden bir yerde belirme" anlamına gelir.

  • Örnekler:
  • It appears that Jack is very fond of his job. (seem fiili ile aynı anlamda).
  • She appeared in front of me all of a sudden.

[aktif olmayan kullanıcı]

    Seemed ve appeared farkı ne


Bernardorado9

    "o evimde göründü" kabul edildi.


AVCI031

    "appear in" kalıp mı


Emma-lee93

    Hayır, "in" appear'ın preposition'ı.


Coni56606

    Kalıp beraber kullanılan kelimeler demek, geoff kelsal türkçeniz çok iyi


HakanSait

    The mouse appeared in my house:-)


Alev285288

    Ben blr yere basmadan nasıl devam tuşuna basılır ? Sonunda Gmail' e yazacağım hiç bir anti virüs programı android' e işlemiyor.. Duolingo glbl sltelerde , platformlarda zarar görüyor android' de çalışıyor çünkü


Gkhan75

    o evime geldi - şeklinde Türkçeye çevrilir. bu tip çevirilerde doğrudan çeviri yerine Türkçede en uygun ifade kullanılır. lütfen sayın yöneticiler bunlara dikkat ediniz.


azraczennie_08

    Cümleyi çok beğendim ve daha önce görmüştüm,dizi izlerken işinize yarar

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.