1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She appeared in my house."

"She appeared in my house."

Çeviri:O benim evimde ortaya çıktı.

September 28, 2015

7 Yorum


MeHMeDSaMiL55

appeared o evimde gözüktü olmaz mı


onur458

Seemed ve appeared farkı ne


AVCI031

"appear in" kalıp mı


Emma-lee93

Hayır, "in" appear'ın preposition'ı.


Coni56606

Kalıp beraber kullanılan kelimeler demek, geoff kelsal türkçeniz çok iyi


HakanSait

The mouse appeared in my house:-)


Alev285288

Ben blr yere basmadan nasıl devam tuşuna basılır ? Sonunda Gmail' e yazacağım hiç bir anti virüs programı android' e işlemiyor.. Duolingo glbl sltelerde , platformlarda zarar görüyor android' de çalışıyor çünkü

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.