1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "My father feels worse this w…

"My father feels worse this week."

Překlad:Můj otec se cítí hůře tento týden.

September 28, 2015

6 komentářů


makovice

Můj otec se tento týden cítil hůř. Proč to tak nemůže být?


PavelNovot3

Věta je v přítomném čase - My father feels = Můj otec cítí. Překlad, který uvádíte, by byl možný v případě, že by sloveso FEEL bylo použito v minulém čase - FELT.


jardanovk

Tento tyden se muj otec citi hure....prosim uznat.


nueby

Dík, přidáno, ale stačí hlásit knoflíkem.


jardanovk

Děkuji, ohlásil jsem, bylo uznáno, dávám to raději i do diskuse, aby se sdíleli zkušenosti.Protože při alternativních překladech se ukazuje jen jedna další možnost...


emi46RM

Dal jsem táta a trvá to na otec. Ach jo!

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.