1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "She eats a sandwich."

"She eats a sandwich."

Переклад:Вона їсть бутерброд.

September 28, 2015

2 коментарі


mDse53312

Не приймає правильну відповідь


deniko
Mod
Plus

Таке буває, оскільки всі варіанти речень, які Дуолінго приймає в якості правильних відповідей, додаються вручну до бази відповідей. Потім те, що ви відповіли звіряється зі списком того, що є в базі.

Якщо вашу правильну відповідь не було прийнято, це означає, що її немає в списку правильних відповідей. Скористайтеся кнопкою "повідомити" - ми будемо бачити її в звітах, і зможемо додати до списку того, що приймається.

Або можна писати повну відповідь на форум. По вашому повідомленню неможливо, на жаль, визначити, якою саме була відповідь.

Іноді користувачі пишуть, що їхня відповідь на 100% збігається з тією, що вони бачать (тобто вона точно є в базі), але вона не приймається. Це можливо у трьох ситуаціях:

  1. У вас була вправа на аудіювання - написати те, що ви чуєте. Наприклад, голос говорить I have a cat. Ви пишете переклад: У мене є кіт. Дуо пише: Неправильно, відповідь: I have a cat, переклад: У мене є кіт. І може здатися, що Дуо заперечує вашу правильну відповідь, і відразу ж пише, що правильна відповідь така сама. Але проблема в тому, що тут треба було написати англійською.

  2. У вас був якийсь одрук, але ви його не помічаєте.

  3. Це дійсно якийсь глюк. Це може бути, але це найменш імовірна ситуація.

В таких випадках допоможе скріншот. Збережіть, викладіть на сайт на кшталт imgur.com, і залиште посилання на свої скріншоти або скріншот. Якщо це дійсно помилка Дуолінго, ми можемо звернутися з цим до програмістів. Або, можливо, ми разом знайдемо одрук.

Пов'язані обговорення

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.