"She eats beef."

Vertaling:Zij eet rundvlees.

September 28, 2015

5 opmerkingen
Deze discussie is gesloten.


Mertcan5044

ik snap het niet hoezo s


--Charlotte--
  • I eat - ik eet
  • You eat - jij eet
  • He/she/it eats - hij/zij/het eet
  • We eat - wij eten
  • You eat - jullie eten
  • They eat - zij eten

Alle regelmatige werkwoorden werken zo, dus er komt er altijd een 's' achter he/she/it.


maryam814690

She e-a-t-s beef. Oké, dat valt mee om te schrijven . Maar om te zeggen is het wat moeilijk....


christine711190

Rund-vlees versus varken-s-vlees ???

Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.