1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Germany is a country in Euro…

"Germany is a country in Europe."

Переклад:Німеччина - країна в Європі.

September 29, 2015

9 коментарів


Artur1605

Чому не приймає відповідь '' Германія - країна в Європі ''


Kaminari_Okami

Тому що "Германія" - це російська назва. А українською ця країна називається Німеччина.


Dmytro899364

А чому не THE country?


deniko
Mod
Plus

Якби це була єдина країна в Європі, то так, це було б можливим.

Взагалі якщо ми класифікуємо щось як об'єкт якогось класу, ми вживаємо невизначений артикль.

I'm a doctor - Я лікар

Earth is a planet - Земля - планета

My friend is a smart guy - Мій друг - розумний хлопчина

A koala is an Australian animal - Коала - австралійська країна.


Dmytro899364

Дякую, тільки коала - австралійська тварина).


deniko
Mod
Plus

Ха-ха, дійсно :) Лишу як є для сміху, не буду правити свій коментар. Добре хоч не написав "австрійська" :)


lipihir

німеччина держава в європі ???


Gtzn11

Чому не правильно: "Німеччина, країна в Європі"? Всього один пунктуаційний знак...


valentina477551

Відповідь правильна

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.