1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Is she going to remember me?"

"Is she going to remember me?"

Fordítás:Emlékezni fog rám?

September 29, 2015

9 hozzászólás

Népszerű hozzászólások szerint

floramama

Fog ő emlekezni rám? Elmondanátok hogy ez igy miért nem helyes? Köszönöm szépen! :)

January 3, 2017

Oldcha

Kedves Flóra Nagy! Minden elfogadható mondatot előre be kell vinni a programba. A magyartalan, nyersfordítás szerű mondatok bevitele amelyek a beszélt nyelvben nem vagy ritkán fordulnak elő, rendkívül megnövelné a program elkészítéséhez szükséges munkát. Itt is ez történhetett.

December 29, 2017

GaborBihary

Elég udvariatlan az az implicit állítás, hogy a felvetett fordítás magyartalan, nyersfordításszerű volna. Nem, nem az!

A munka mennyiségét jelentősen csökkenthetnék azzal, ha a hibajelentésnél működne az "El kellene fogadni a megoldásomat" gomb. Ekkor csak ki kellene választani a beküldött megoldásokból azokat, amelyek valóban helyesek.

October 1, 2018

BeGab

Kérem segítsetek ezt a kérdést magyarul értelmezni.. "minden jel arra utal" emlékezni fog rám? Ezt nem tudom kérdésbe csomagolni. Használt mondat ez?

May 25, 2017

Harga

Egyszerűen kérdőjellel a végén. - Minden jel arra utal, hogy emlékezni fog rám? - Nem minden jel utal rá, de néhány igen.

February 26, 2019

GaborBihary

Fog rám emlékezni?

Kötetlen szórend, a mondathangsúly által irányítva. Ilyen a magyar nyelv.

October 1, 2018

GerleiIstv

A szó szerinti helyes megoldást: "Is she going to remember me?", sem fogadják el! Ráadásul már másodszor!! (-2 pont jogtalanul.) A "Bejelentésben" pedig nem lehet ezt jelezni.

July 19, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.