"I did not hear you."

Traducere:Eu nu te-am auzit.

September 29, 2015

8 comentarii


VICE.2009

Daca"' hear"' e la prezent si heard la trecut, de ce nu este corect "Nu te aud "?

September 29, 2015

PaulMelinte

Am avut acceasi dilema si nu am reusit sa inteleg pana nu am gasit aceasta explicati undeva pe net: "Forma negativa se formeaza cu ajutorul auxiliarului to do, conjugat la trecut (did) + not in fata verbului principal la prezent. Did + not se folosesc des in forma prescurtata didn't. I did not drink wine. - Eu nu am baut vin. She /he didn't play football. - Ea /el nu a jucat fotbal."

February 28, 2016

darcopancev

pentru ca are "did" in fata...."heard" se foloseste la trecut fara negatie.

December 30, 2015

Eli874667

,,nu te aud este la prezent''

April 21, 2018

PaulMelinte

"Forma negativa se formeaza cu ajutorul auxiliarului to do, conjugat la trecut (did) + not in fata verbului principal la prezent. Did + not se folosesc des in forma prescurtata didn't. I did not drink wine. - Eu nu am baut vin. She /he didn't play football. - Ea /el nu a jucat fotbal."

February 28, 2016

valea.jalba

Mulțumesc PaulMelinte pentru explicație.

June 25, 2016

RalucasEng

Se aude do

August 30, 2016

filip.serg

?

December 15, 2016
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.