1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "The horses drink water."

"The horses drink water."

Переклад:Ці коні п'ють воду.

September 29, 2015

5 коментарів


HtV511

The horses drinks water так чому не можна ниписати?


deniko
Mod
Plus

Англійські дієслова (за винятком кількох з особливостямі) у цьому часі мають лише одну форму, що відмінна від інших - це третя форма однини (тобто, я, він, вона, воно, Том, Мері, кінь, ...). Після неї додається s. У інших формах дієслово у базовій формі. Порівняйте:

I drink water

You drink water

He drinks water; The horse drinks water; Mary drinks water

We drink water

They drink water; The horses drink water; Those people drink water.


n.dn9

якщо ви не знаєте де апостроф то на комп. клаві над TABі біля 1 є клавіша ' ПРОШУ ЯКЩО ДОПОМОГЛА!!! :))))


Alex25250OK

Це завдання на те щоб правильно диктувати

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.