1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Я не їв з вівторка."

"Я не їв з вівторка."

Переклад:I had not eaten since Tuesday.

September 29, 2015

4 коментарі


JimmyCarrotSP

I didn't eat from Tuesday. What is wrong?


Izolda_Lvovna

Нажаль ні, бо це буде українська калька. Англійською "з (якогось часу) буде since (Tuesday/last year/etc.), а слово since саме по собі є часовим маркером перфектного часу. Тобто бачите "з", значить since значить має бути Perfect.


Garry_S

Чи допустимий варіант - "I had not eaten from Tuesday" ?


Serg231246

почему не have not ?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати