"Місяць березень"

Переклад:The month of March

3 роки тому

7 коментарів


Viktor_Humeniuk

This чому підходить?

2 роки тому

Bachkur

В українській такі словосполучення (на зразок "у місяці березні") неправильні, це тавтологія. Тому змініть речення-завдання, наприклад, "цей місяць - березень".

3 роки тому

stepan240201

Невже українська мова настільки бідна, що не передбачає такого мовного звороту як "місяць березень" ?

5 місяців тому

bx6n5
bx6n5

Справа в тому що українською слово "місяць" у цьому конкретному реченні лишнє, це банальна тавтологія, тому що березень є нічим іншим як місяцем.

1 тиждень тому

Dmy_S
Dmy_S

Яким боком тут 1 варіант - із "this"? Де в завданні слово "цей" або "це"?

1 рік тому

Un5q3

???

8 місяців тому

AlexandrAl908648

помилка - 2 однакові варіанти було

2 роки тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.