1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Місяць березень"

"Місяць березень"

Переклад:The month of March

September 30, 2015

4 коментарі


Viktor_Humeniuk

This чому підходить?


Bachkur

В українській такі словосполучення (на зразок "у місяці березні") неправильні, це тавтологія. Тому змініть речення-завдання, наприклад, "цей місяць - березень".


[заблокований користувач]

    Невже українська мова настільки бідна, що не передбачає такого мовного звороту як "місяць березень" ?


bx6n5

    Справа в тому що українською слово "місяць" у цьому конкретному реченні лишнє, це банальна тавтологія, тому що березень є нічим іншим як місяцем.

    Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.