"Місяць березень"

Переклад:The month of March

3 роки тому

4 коментарі


Viktor_Humeniuk

This чому підходить?

2 роки тому

Bachkur

В українській такі словосполучення (на зразок "у місяці березні") неправильні, це тавтологія. Тому змініть речення-завдання, наприклад, "цей місяць - березень".

3 роки тому

stepan240201

Невже українська мова настільки бідна, що не передбачає такого мовного звороту як "місяць березень" ?

7 місяців тому

bx6n5
bx6n5

Справа в тому що українською слово "місяць" у цьому конкретному реченні лишнє, це банальна тавтологія, тому що березень є нічим іншим як місяцем.

2 місяці тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.