"I need to finish my work."

Překlad:Potřebuji dodělat svou práci.

September 30, 2015

11 komentářů


JanPomaha

Myslím, že "Potřebuji dokončit svou práci." je správná alternativa, bohužel mi jí to neuznalo.

October 20, 2017

Nemesis_NaR

Souhlasím. Připomenu, předpokládám zbytečně, tlačítko "Ohlásit problém", viz https://www.duolingo.com/comment/7117296

October 21, 2017

Filomena.Prvni

Dle mého názoru při překladu do češtiny nemusí býti použito přivlastňovací zájmeno, neboť je zcela jasné, že jde o práci, kterou vykonávám JÁ. Takže "Potřebuji dokončit práci." či "Potřebuji dodělat práci." by mělo být uznáno. Dokonce i "Potřebuji to dodělat." by mohlo stačit. Logicky z věty vyplývá, že jde o nějakou činnost - práci.

February 13, 2018

Houbicka1

Proč need to finish ? Dala bych to bez to.

April 10, 2016

jgstcd

Anglictina nema uplne jasno v tom, zda je "need" modalni sloveso ci ne. Pokud neni, patri "to" pred infinitivem a pokud je nepatri. U zapornych vet a otazky je ta otazka jeste dulezitejsi, protoze pomocne sloveso "do" je vyzadovano pokud neni modalni a zakazano pokud je. Tady probiha ale evoluce. Driv prevladalo pouziti jako modalni sloveso, ale postupne se stava beznym slovesem. V otazkach a zapornych vet je pouziti jako modalni sloveso uz lehce zastarale, ale porad celkem bezne ve formalnim jazyku. U kladnych vet je dnes velmi vzacne, a omezene na pripady kde se objevi prislovce mezi "need" a nasledujicim infinitivem. Takze tady s "to".

April 10, 2016

Jirka.vhk

Potřebuji skončit?

September 30, 2015

nueby

...svou práci, přidáno.

September 30, 2015

petersu6

Potrebuji dokončit svou práci...je myslim spravne, nebere

February 16, 2019

RomanChmelar103

Potřebuji dodělat svou práci taky by to mělo vzit

February 24, 2019

RomanChmelar103

Mou

February 24, 2019

RomanChmelar103

Moji praci

February 24, 2019
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.