1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Is it still raining?"

"Is it still raining?"

Çeviri:Hala yağmur yağıyor mu?

October 1, 2015

24 Yorum


SametSuna1

"Hala yağmur mu yağıyor" kabul edilmedi. İlginç.


irmak41701

Aynen ya bende oyle yazdim nedense kabul edilmedi ama turkce bakimindan ayni ama ben geri bildirim göndericem


Kevork59

Aynen yaa ne saçma oldu


Ahmet12313

aynen kabul etmesi lazım


YazKuyumcu

Aynen kabul edilmesi lazımdı


feyza2934

Ben de öyle yazdım


lalelalelale

Yagmur hala yagıyormu yazdım kabul edılmedı.Neden ,cevabım dogrudur,sizin sablona uymaması dogru oldugu gercegını degistirmez.Bu davranıslarınız motivasyonumuzu azaltıyor.


sonterekeme

Yağmur hala yağıyor mu dedim kabul etti


duolingo_dostu

Hala yağmur mu yağıyor neden kabul edilmedi? Raporladım


ItsmeHilal

Hala yağmur mu yağıyor? neden kabul edilmedi cidden merak ettim.


Nurgl623023

Ben bitişik yazdim diye mi hata verdi


fatihseclms

İngiliz dili 2.sınıf okuyorum bu kadar basit bir soruda hata yapmış olamam diye düşünüyordum haklıymışım. 'Hala yağmur mu yağıyor' bana göre doğru uygulamaya göre yanlış.


VolkanBk

Yağmur devam ediyor mu? Kabul edilmeni zannımca


RamazanCIF1

"Yagmur hala yagiyormu " kabul edilmedi


eyma480252

Hala yağmur mu yağıyor kabul edilmesi lazim


realist1

How about "Hala yagmurlu mu?" cevabi


jzlcdh

Belki "Hala yağmurlu mu?" demek ki "Is it still rainy?". Ama emin değilim.


Murat478789

Durgun- still yazıyor sözlükte?


jzlcdh

"Still" farklı anlama var. Burada "still" "hala" demek. İyi bir sözlük anlatıyor, mesela benim Redhouse "I" ve "II" ve "III" ve "IV" işaretler var çünkü dört tane anlama "still" için anlatıyor.


tugbabagbanc

Hala yaziyor mu dedim kabul etti altindada hala yagmur yagiyor mu ? Diye duzetme yapildi yanlis olan neden kabul edildi


ZahidTekbas

Soru ekleri, eylemlerin sonuna getirilir ve eylemler kurallı bir Türkçe cümlede sonda yer alır.

Bu yüzden yanıt: "Hala yağmur yağıyor mu?"


Batuhan310

Hala yağmur mu yağıyor? dedim bu da doğru kabul edilmesi gerek


ahmetyildiz

Aynısını yazdım kabul etmedi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.