1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I come from Italy and I spea…

"I come from Italy and I speak Italian."

Překlad:Pocházím z Itálie a mluvím italsky.

October 1, 2015

5 komentářů


JaroslavAn1

Pocházím a přicházím, oboje je snad správně, ne?

October 1, 2015

jgstcd

Ne. "Přicházím" by chtelo bud sloveso "arrive" nebo prubehovy cas slovesa "come".

October 1, 2015

petersv1

nechápu proč mi neuzná správnou odpověď... hovořím italsky

March 21, 2016

Nemesis_NaR

Protože to málokdo říká. Každopádně pro hlášení chyb slouží tlačítko "Ohlásit problém", viz https://www.duolingo.com/comment/7117296

March 21, 2016

widle

Doplněno.

March 21, 2016
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.