"I come from Italy and I speak Italian."

Překlad:Pocházím z Itálie a mluvím italsky.

October 1, 2015

6 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


JaroslavAn1

Pocházím a přicházím, oboje je snad správně, ne?


jgstcd

Ne. "Přicházím" by chtelo bud sloveso "arrive" nebo prubehovy cas slovesa "come".


petersv1

nechápu proč mi neuzná správnou odpověď... hovořím italsky


Nemesis_NaR

Protože to málokdo říká. Každopádně pro hlášení chyb slouží tlačítko "Ohlásit problém", viz https://www.duolingo.com/comment/7117296


zverinec

Použila jsem zájmeno a je to špatně. Jindy ho nepoužiji a je to taky špatně.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.