Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"I come from Italy and I speak Italian."

Překlad:Pocházím z Itálie a mluvím italsky.

před 3 roky

5 komentářů


JaroslavAn1

Pocházím a přicházím, oboje je snad správně, ne?

před 3 roky

jgstcd
jgstcd

Ne. "Přicházím" by chtelo bud sloveso "arrive" nebo prubehovy cas slovesa "come".

před 3 roky

petersv1

nechápu proč mi neuzná správnou odpověď... hovořím italsky

před 2 roky

Nemesis_NaR

Protože to málokdo říká. Každopádně pro hlášení chyb slouží tlačítko "Ohlásit problém", viz https://www.duolingo.com/comment/7117296

před 2 roky

widle
widle

Doplněno.

před 2 roky