1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The activity is not legal in…

"The activity is not legal in this city."

Překlad:Aktivita není legální v tomto městě.

October 1, 2015

12 komentářů


Milie89

Tato aktivita není v tomto městě legální je také správný překlad ;)


JiNeern

Spíš "ta" aktivita. "Tato" by bylo spíš "this".


Iveta241052

Hrame sa na slovicka aktivita v tomto meste neni legalna je podla mna spravne !!!!!


Stanislavowski

V tomto městě není aktivita legální? Jde jen o slovosled???


tatka_
Mod
Plus

Jde o slovosled. V angličtině by tomu odpovídalo "In this city the activity is not legal."


AntonKuchar

A co je špatně na: Ta činnost je v tomto městě nelegální. ?


tatka_
Mod
Plus

"nelegální" = "illegal".


JaromrAnto

Tak tentokrát už se musím ozvat, co to je za češtinu? Aktivita není legální v tomto městě? Přece normálně řeknu Aktivita v tomto městě není legální. Když už se zde dbá na slovosled i v češtině tak by se to přece mělo uznat.


SarkaD3891

Ta aktivita je nelegální v tomto městě. Pokud vím tak nelegální a není legální znamená totéž.


tatka_
Mod
Plus

Znamená totéž, ale má to také svůj překlad. "je nelegální" = "is illegal".


DanielKoud3

Činnost = aktivita nebo ne?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.