1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The society needs responsibl…

"The society needs responsible individuals."

Çeviri:Toplumun sorumlu bireylere ihtiyacı vardır.

October 2, 2015

10 Yorum


4BSELMANHAMZA

Toplumun sorumlu bireylere ihtiyacı vardır olmalıdır

May 14, 2016

yilmaz769466

"Toplum sorumlu insanlara ihtiyac duyar" kabul edilebilir mi?

October 2, 2015

jzlcdh

"the" gerek yok.

October 2, 2015

jzlcdh

Neden "the" var?

March 27, 2016

lemniskt

Belirli bir topluluktan bahsedildiği için...

June 28, 2018

scahmed

toplum sorumluluk sahibi fertlere muhtaçtır.

June 2, 2016

jzlcdh

"fert" yaygın bir kelime mi?

June 3, 2016

mhndsemre

Public=society ayni anlama gelebilirmi

October 26, 2016

Umut502667

Public = Halk Society = Topluluk Aynı anlamda değiller.

December 13, 2016

ICouldntFind

Yes I agree with you but I'm living in turkey and it's very hard to -actually it's impossible to- find a good person like you said

March 22, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.