"The society needs responsible individuals."

Çeviri:Toplumun sorumlu bireylere ihtiyacı vardır.

3 yıl önce

9 Yorum


4BSELMANHAMZA

Toplumun sorumlu bireylere ihtiyacı vardır olmalıdır

2 yıl önce

yilmaz769466

"Toplum sorumlu insanlara ihtiyac duyar" kabul edilebilir mi?

3 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

"the" gerek yok.

3 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

Neden "the" var?

2 yıl önce

UurAKIR2

Belirli bir topluluktan bahsedildiği için...

4 ay önce

scahmed

toplum sorumluluk sahibi fertlere muhtaçtır.

2 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

"fert" yaygın bir kelime mi?

2 yıl önce

mhndsemre

Public=society ayni anlama gelebilirmi

2 yıl önce

Umut502667
Umut502667

Public = Halk Society = Topluluk Aynı anlamda değiller.

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.