1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I am going to reduce my effo…

"I am going to reduce my effort."

Çeviri:Ben eforumu azaltacağım.

October 2, 2015

6 Yorum


Cicek1877

Ben eforumu düşüreceğim neden olmasın


EmrullahCanturk

"ben çabamı düşüreceğim" kabul edilmeli


[aktif olmayan kullanıcı]

    Gösterdiğim cabayi azaltacagim


aslan528634

    Bu cümle de düşürmek ile azaltmak aynı manaya gelir.


OSMANYENER4

    Ben çabamı azaltacağım aynı anlamda


Bernardorado9

    "Ben çabamı azaltacağım" kabul ediliyor.

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.