1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "She had come to ask for work…

"She had come to ask for work."

Překlad:Ona přišla požádat o práci.

October 2, 2015

13 komentářů


Hvezdar77

gramaticky není dobře "ptát s O" ale "ptát se NA něco", "žádá se O něco", "zeptat se NA něco"

February 6, 2016

nueby

Já sice souhlasím, ale verzi s PTÁT/ZEPTAT SE O... nebereme. Asi odpovídáte Vysmekovi.

February 6, 2016

Hvezdar77

ano, souhlas s vámi, já tu nekomentuji překlad, ale opravuji gramatiku, i vy píšete že neberete verzi ptát se O, mě jde o to O, když už se ptáme ta NA

February 8, 2016

johnnyk16

"She had come to ask for work. " - Proč není člen u práce?

October 10, 2017

Vysmek

Ona se přišla zeptat o práci, nepřijato, wut?

October 2, 2015

jgstcd

"Ask for" je poprosit o neco, ne zeptat se o necim.

October 2, 2015

Daniel596362

Ona se přišla ucházet o práci - ano, není to doslovný překlad, ale cit pro jazyk říká, že takhle se to říká.

February 28, 2018

kacenka9

Ano. Uchazet jsme meli, ale s tim zatrolenym SE jinde ve vete. Ta zvratna slovesa pachaji tolik variant, ze nam vzdy nejaka uklouzne. Doplneno.

February 28, 2018

xaver154979

Ona přišla a ptala se po práci

March 24, 2018

Tanamal3

Jak je to obecně s predminulym časem (též predbudoucim)v kurzu nám říkal učitel, že se moc neužívají,tak to vzal letmo abysme věděli jen o co jde děkuji:-)

October 8, 2018

M.A.T.A.F.A.K

Napsal jsem, šla se ptát na práci. Nebylo uznáno.

December 5, 2018

AlmaMESTLO1

Nemám možnost srovnání vašeho správného textu s mým, vím, že jsem psala to samé co vy. "She had come to ask for work." A hlásí mi to chybu! A bohužel už ten můj text s tím vaším nemohu porovnat, protože vždy ten můj z méhoobilu zmizí! Ála

December 30, 2018

sunlonglive

Přišla, aby požádala o práci. Také možná varianta, pokud použijeme vedlejší větu účelovou.

January 14, 2019
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.