1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Her name is not on the list."

"Her name is not on the list."

Çeviri:Onun adı listede değil.

October 2, 2015

7 Yorum


BadWolfDW

'Onun listede adı yok' dedim kabul etmedi


Ethemo1

Onun adı listede değil dedim yanlış saydı


sevince3

onun adı lıstede yok !!! anlamıda gecerlı olmalı.gercek turkce manaya cevırıldıgınde bu sonuc cıkar


evval647437

Kızın adı listede yok kabul edilmeliydi


mizinamo

Hayır.

"She", "kız" demek değil.

"She", "o" demek. (Ama kızlar, kadınlar, genellikle dişi insanlar için kullanılıyor.)

"Kız", "(the) girl" demek.


Bulent-Ilgaz

"Onun adı listede yok" daha doğru bir cümle olur.


yyildirim02

başka bir örnekte in the list olarak vermişti. acaba 2 si de mi doğru.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.