Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The bird is in the air."

Çeviri:Kuş havadadır.

2 yıl önce

8 Yorum


Mesutov

Bu İngilizlerin mantığını anlamak zor tam oturttum diyosun karşına başka bişey çıkıyor

2 yıl önce

halibiram

havadaki kuş olarak çevrilemez mi ?

2 yıl önce

ermahkaraa

Bird in the air

1 yıl önce

betul78026
betul78026

"There is a bird in the air" da aynı anlama gelir mi?

1 yıl önce

mizinamo
mizinamo

Hayır, o "Havada bir kuş var" demek.

1 yıl önce

betul78026
betul78026

Anladım tesekkürler

1 yıl önce