1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Εγώ τρώω ένα μήλο."

"Εγώ τρώω ένα μήλο."

Μετάφραση:I eat an apple.

October 2, 2015

11 σχόλια


Alexandros87gr

γιατί είναι an και oxi a


ssurprize

Το εξηγεί στις σημειώσεις του κεφαλαίου. Το άρθρο είναι a όταν η λέξη ξεκινάει από σύμφωνο, και an όταν ξεκινάει από φωνήεν. Γι'αυτό στο apple είναι an.


nick229337

επισης εαν γραψεις "i eat an apple" παλι στο βγαζει ως σωστο


D_..

Ναι, διότι τα αγγλικά έχουν δύο ενεστώτες, τον απλό (I eat) και τον ενεστώτα συνεχείας (I am eating). Και οι δύο μεταφράζονται με τον ίδιο ακριβώς τρόπο στα ελληνικά.


noulio

Η προταση λεει εγω τρωω ενα μηλο . Τοτε γιατι η απαντηση ειναι I am an apple??


antonis388934

Δεν υπαρχει eat


sotia6

I am eating an apple


Kasia525551

Κουλ αυτο το παιχνιδι ειναι τελιο

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.