"Εγώ τρώω ένα μήλο."

Μετάφραση:I eat an apple.

October 2, 2015

8 σχόλια


Alexandros87gr

γιατί είναι an και oxi a

October 2, 2015

ssurprize

Το εξηγεί στις σημειώσεις του κεφαλαίου. Το άρθρο είναι a όταν η λέξη ξεκινάει από σύμφωνο, και an όταν ξεκινάει από φωνήεν. Γι'αυτό στο apple είναι an.

October 3, 2015

nick229337

επισης εαν γραψεις "i eat an apple" παλι στο βγαζει ως σωστο

March 18, 2018

D_..
Mod

    Ναι, διότι τα αγγλικά έχουν δύο ενεστώτες, τον απλό (I eat) και τον ενεστώτα συνεχείας (I am eating). Και οι δύο μεταφράζονται με τον ίδιο ακριβώς τρόπο στα ελληνικά.

    March 18, 2018

noulio

    Η προταση λεει εγω τρωω ενα μηλο . Τοτε γιατι η απαντηση ειναι I am an apple??

    June 4, 2018

wingchun12

    ???

    July 7, 2018

antonis388934

    Δεν υπαρχει eat

    August 16, 2018

areastpol

    Sos

    April 20, 2019
    Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.