Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Εγώ τρώω ένα μήλο."

Μετάφραση:I am eating an apple.

πριν από 2 χρόνια

6 σχόλια


Alexandros87gr

γιατί είναι an και oxi a

πριν από 2 χρόνια

ssurprize
ssurprize

Το εξηγεί στις σημειώσεις του κεφαλαίου. Το άρθρο είναι a όταν η λέξη ξεκινάει από σύμφωνο, και an όταν ξεκινάει από φωνήεν. Γι'αυτό στο apple είναι an.

πριν από 2 χρόνια

nick229337

επισης εαν γραψεις "i eat an apple" παλι στο βγαζει ως σωστο

πριν από 4 μήνες

D_..
D_..
Mod

Ναι, διότι τα αγγλικά έχουν δύο ενεστώτες, τον απλό (I eat) και τον ενεστώτα συνεχείας (I am eating). Και οι δύο μεταφράζονται με τον ίδιο ακριβώς τρόπο στα ελληνικά.

πριν από 4 μήνες

noulio

Η προταση λεει εγω τρωω ενα μηλο . Τοτε γιατι η απαντηση ειναι I am an apple??

πριν από 2 μήνες

wingchun12

???

πριν από 1 μήνα