1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Я іду з ними."

"Я іду з ними."

Переклад:I go with them.

October 2, 2015

5 коментарів


LarsenVika

Чому вибиває помилку, коли я перекладаю речення "Я іду з ними" на "I am going with them" якщо дія відбувається зараз? Тобто, це Present Continious, а не Present Simple. І речення не написано в такому стилі "Я ходжу з ними..." ніби дія відбувається завжди.


4l0F

Я написав I am go with them. Чому застосування артиклю am - помиока?


ihorak

Тому що "am" це не артикль, а дієслово "to be" - "бути", у теперішньому часі в першій формі "I am" - "Я є".


ihorak

Артикль ніколи не ставиться перед дієсловом.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.