1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Він платить мені."

"Він платить мені."

Переклад:He pays me.

October 3, 2015

6 коментарів


DayanaCat

Чому неправильно He pay to me


greg.mort

Коли дію виконує третя особа однини тоді додається S

He swims, she drinks, Bob flies. Але

I swim, you drink, they fly


SophiaBrod7

Я не розумію!


deniko
Mod
Plus

Українською ми змінюємо закінчення дієслів (таких слів, як "платити") в залежності від того, хто говорить, або про кого ми говоримо. Дивіться, ось теперішній час:

Я плачу

Ти платиш

Вона платить, він платить, воно платить

Ми платимо

Ви платите

Вони платять

Вам ці закінчення (-у, -иш, -ить, -имо, і т.д.) просто здаються природніми, і ви над ними не дуже замислюєтеся, але уявіть, як сладно іноземцю це все запам'ятати. Йому треба це просто завчити напам'ять, при цьому є винятки, різні групи відмінювання, і т.п.

Англійською тут все набагато простіше, на щастя. Дієслово у цьому часі, що ми тут обговоряємо (а він називається Present Simple, або Present indefinite) майже не змінюється. Лише додається закінчення -s для "він, вона, воно" - тобто там, де ми закінчуємо на "-ить", він платить.

I pay

You pay

He pays, she pays, it pays, Tom pays, Mary pays

We pay

You pay

They pay

Це набагато простіше нашої системи закінчень, дієслово треба трохи змінювати лише для так званої третьої особи однини - він, вона, воно, Том, Мері, мій друг, моя подруга плалить - he pays, she pays, it pays, Tom pays, Mary pays, my friend pays.


rDeS609931

Чому неправильно He pays to me


greg.mort

“To” непотрібно.

Learn English in just 5 minutes a day. For free.