Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Цей шлюб не є законним."

Переклад:The marriage is not legal.

2 роки тому

6 коментарів


crQA4

я уявляю що це за шлюб))) ха ха ха

11 місяців тому

oksanka.m.r

чому не The marriage does not legal.

2 роки тому

tatiana.mir
tatiana.mir

Тому що тут у стверджувальному реченні використовується сильне дієслово to be (is): The marriage is legal, а в цьому випадку заперечувальна частка not додається до цього дієслова і допоміжне дієслово does не потрібне.

2 роки тому

Fb8U1
Fb8U1

Зверніть увагу, що legal - прикметник (законний), а не дієслово. Допоміжне do в заперечувальному реченні вводиться до основного дієслова, якого тут немає. Але дієслово в англійському реченні обов'язкове, тому з'являється дієслово-зв'язка is, а йому не потрібне допоміжне дієслово.

1 рік тому

BN282

Чому illegal а потрібно legal

1 рік тому

SergiyMarc

...але після потопу варіантів було обмаль...

11 місяців тому