1. Forum
  2. >
  3. Onderwerp: English
  4. >
  5. "The least popular activity i…

"The least popular activity is touching fire."

Vertaling:De minst populaire activiteit is het aanraken van vuur.

October 3, 2015

5 opmerkingen


MaginaClau

wat is er verkeerd aan " De minst populaire activiteit is het vuur aanraken" ??

June 20, 2017

GuidoScope

Ik denk het lidwoord "het". In het Engels is het zonder lidwoord, dus vuur in het algemeen, niet een specifiek vuur. Dus in het Nederlands dan ook zonder lidwoord.

June 21, 2017

MaginaClau

Ja, ok , dankuwel voor de reactie

June 21, 2017

CiaranDeSm

Je zou kunnen zeggen: de minst populaire activiteit is het aanraken van vuur, maar dan bedoel je dus niet "HET" vuur.

April 27, 2019

JesseJerem2

Gekke zin eigenlijk, wat zal de context zijn haha

June 20, 2019
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.