1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "She has a good figure becaus…

"She has a good figure because she swims every day."

Переклад:У неї гарна фігура, тому що вона плаває кожного дня.

October 3, 2015

18 коментарів


Ailurus88

"Вона має гарнц фігуру, бо плаває щодня" - було б найправильніше. Українською вживати "вона" другого разу не треба.


nickolas50341

Кожного дня- це поширена калька з рос. Мови. Граматично правильно вживати українською "щодня" "щороку" і т.д. слово "кожного" вживається в інших випадках.


bsbgirl

Чому не можна виуористати 'бо'?


Nastya503033

Чому не "бо" і "через те,що"?


Kolodun

Чому замість "тому що" не може бути вжито "оскільки"?


GoriAnder

Тому, що модератори не знають української мови...


yuriigerard

Не дивно, що після таких коментарів, як ваш, їм не хочеться повертатися до цього курсу.


IhorGorobe

Вона має хорошу фігуру тому що плаває кожен день?


Nik-man

Тому що плаває - вона має гарну або добру фігура. А хорошую -- потому что плавает. ;)


Teripol

Красива фігура це теж гарна фігура...


OlhaHarbuz

"Вона має гарну фігуру тому що плаває кожного дня" - для чого використрвувати у перекладі два рази 'вона'


MykolaKole

Нічого не залишається, як заучувати ці смішні переклади на українську, щоб іти далі.


Igor472621

Вона має гарну фігуру, тому що плаває кожен день - де помилка?!


SergiyMarc

Чому не додано її фото в ...бікіні? ;)


Nik-man

Може ій за 70? Точно хочете побачити?


Olenka.O

У неї гарна фігура, бо вона плаває щодня.


HnoC8

Не розумію,раз так - інший не так. (((

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.