1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The children listen."

"The children listen."

Překlad:Ty děti poslouchají.

October 3, 2015

13 komentářů


JindichLff

není toto jednotné číslo díte poslouchá ?

October 11, 2015

Nemesis_NaR

Není, jednotné číslo by bylo "The child listens"

October 12, 2015

danacura

Znamená tato věta, že děti poslouchají ve smyslu např. hudbu, nebo poslouchají, jako že jsou hodné?

October 3, 2015

kacenka9

Prekvapive to znamena, stejne jako v cestine, oboji.

October 3, 2015

CubinatorTV

ty deti slysi a bylo to spatne

September 23, 2016

kacenka9

Slyset je "hear". Listen je poslouchat.

September 23, 2016

JiinaZeman

Proč nestačí : Děti poslouchají ? Proč musí být : Ty děti poslouchají. Jak by tedy bylo správně Děti poslouchají. Děkuji

October 11, 2016

kacenka9

Nemusi. Varianta bez 'ty' je take prijimana

October 11, 2016

JiinaZeman

Děkuji, mě to hlásilo chybu.

October 12, 2016

Zuzulinka12

Proč my to neuznalo větu: to dítě poslouchá

February 5, 2017

ValaCZE

Protože "children" je množné číslo - děti.

February 5, 2017

upolin

Děcka poslouchají.

March 10, 2017

Michal869002

Preco som to mam 5xpo sebe, ked som to mal vzdy spravne?

January 20, 2018
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.