"The children listen."

Překlad:Ty děti poslouchají.

October 3, 2015

16 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


JindichLff

není toto jednotné číslo díte poslouchá ?


Nemesis_NaR

Není, jednotné číslo by bylo "The child listens"


danacura

Znamená tato věta, že děti poslouchají ve smyslu např. hudbu, nebo poslouchají, jako že jsou hodné?


kacenka9

Prekvapive to znamena, stejne jako v cestine, oboji.


CubinatorTV

ty deti slysi a bylo to spatne


kacenka9

Slyset je "hear". Listen je poslouchat.


Jirina_Zemanova

Proč nestačí : Děti poslouchají ? Proč musí být : Ty děti poslouchají. Jak by tedy bylo správně Děti poslouchají. Děkuji


kacenka9

Nemusi. Varianta bez 'ty' je take prijimana


Jirina_Zemanova

Děkuji, mě to hlásilo chybu.


Zuzulinka12

Proč my to neuznalo větu: to dítě poslouchá


ValaCZE

Protože "children" je množné číslo - děti.


upolin

Děcka poslouchají.


Michal869002

Preco som to mam 5xpo sebe, ked som to mal vzdy spravne?


PetrPetr11

Kdy se teda pouziva hear a kdy listen?


PetrPetr11

Kdy se teda pouziva hear a kdy listen


isgskdh

Zasranej mobil mi "deti" opravuje na dítě 2 srdicka v prdeli

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.