Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"He does not have the fish because he returned them to us."

Traducere:El nu are peștii, deoarece ni i-a returnat.

acum 2 ani

8 comentarii


maximeugen

Am scris la fel! Unde e gresala?

acum 2 ani

PatrascuGabriel

am tradus .... "pentru că ni i-a dat înapoi". Cred că ar fi și asta o variantă de răspuns, nu?

acum 2 ani

mircea.com

De ce the fish pestii si nu pestele?

acum 2 ani

mihaimgd
mihaimgd

La final e 'them'

acum 2 ani

Alexandruo116988

Huh? Am scris la fel ce am gresit ?

acum 2 ani

MariaBologa

"The fish" inseamna "pestele"! Pentru "pestii" ar fi trebuit sa scrie "the fishes"!

acum 1 an

mihaimgd
mihaimgd

E aceeasi forma pt singular si plural, fishes are un alt inteles. Forma de plural e determinata de adaugarea unui numeral sau acel 'them' de la final in cazul de fata

acum 1 an

MariaBologa

Multumesc, aveti dreptate!

acum 1 an