Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I go to Spain next week."

Çeviri:Ben önümüzdeki hafta İspanya'ya gidiyorum.

3 yıl önce

55 Yorum


elifsinem3

Sonraki hafta ispanya'ya gideceğim de olmadı

2 yıl önce

Firdevs426139

Aynen bende de kabul etmedi

1 yıl önce

OkanBatuha

"I" kullanılmış durumda.Ben anlamı katıyor normal bir yabancı anlar ama kurallı olması istenmiş.

1 yıl önce

sadi1905.04

Ayn

10 ay önce

hptr.ciyiz

İspanya'ya gelecek hafta gideceğim niye olmuyor

2 yıl önce

gulizar923660

O zaman going to go olması lazım

11 ay önce

Arya...

Gideceğim niçin olmadı???

2 yıl önce

HalilAltun3

Will eki gelecek zaman ekidir. Will kullanılmadığı takdirde gideceğim diyemezsin. Benim de ing bildiğim tek şey bu :)

2 yıl önce

aleyna972696

Çünkü gelecek zamandan bahsediyor. Simdiki zamandan degil.

1 yıl önce

Furkankorh

hem gelecek hafta kullanıp hem de geniş zaman bir cümle anlamsız olmuş

2 yıl önce

SamedBalk

Ona bakarsaniz yor eki gelmesi cok sacma adam akilli yapsinlar su uygulamayi bilmesek yanlis ogretecek

1 yıl önce

omaurardan

İspanya'ya gelecek hafta giderim. olay bukadar açık ve net

3 yıl önce

onuryilmaz0750

"Ben ispanyaya önümüzdeki hafta gidiyorum" da doğru eklenmesi lazım

1 yıl önce

sperman8nn

Hepiniz ccccccccoook hakliiiiiisiniz işte her zamanki dolingo aklı yoook kafatası işte

1 yıl önce

gkalp694534

Gelecek hafta ben ispanyaya gidiyorum yanlis dedi.

2 yıl önce

Antalya_man

"İspanyaya gelecek hafta gidiyorum veya gideceğim" de doğru olmalı yetkililer.

2 yıl önce

aranel467

İng takısı yor değil mi yani going to olması gerekmez mi bu cümlede dil giderim olmalıydı

2 yıl önce

hmozdogan

Haftaya ispanyaya gidiyorum?!?!?

2 yıl önce

cahit224259

Ben ispanya ya onemuzde ki hafta gidiyorum da olmadi :(

2 yıl önce

Nedim860022

Arkadaşlar gitmesine daha çok var onun için cümlenin gerçek mantığı geniş zamandır. İng takısı almasına gerek yok

2 yıl önce

GhostAlexMercer
GhostAlexMercer

Gelecek zamandan bahsederken s.present kullanmak biraz teknik bir konu, daha basit olması açısından "I am going to (go to) spain" yada "I will go to spain" denmesi daha uygun olur, Örneklerde s.present tercih edilmesi genel olarak iyi ama burda yanlış olmasa da uygun olmamış..

1 yıl önce

Ozanarslan93

Neden -ing takisi yok ? Gidiyorum diyor. Bir yerde mantik hatasi mi yapiyorum. Tamam suani anlatan bir sey degil fakat biri mantigini anlatabilir mi ?

1 yıl önce

KrmTRED

İspanya'ya önümüzdeki hafta gidiyorum ile ben önümüzdeki hafta İspanya'ya gideceğim arasında ne fark var?

9 ay önce

KrmTRED

İspanya'ya önümüzdeki hafta gideceğim ile en önümüzdeki hafta İspanya'ya gidiyorum arasında ne fark var?

9 ay önce

DonJuanas

"gelecek hafta İspanya'ya giderim." Türkçe'yi böyle kullanan kalmadı hocam. Gelecek hafta İspanya'ya giderim lafı geçmişi olan muhabbet esnasında bile zor kullanılır.

3 yıl önce

sefa_onur

''gelecek hafta ispanyaya gideceğim'' tercümesini kabul etmesi gerekmez mi. Anlamlı cümle olarak kullanılması için

3 yıl önce

Dilbizimisimiz

Genis zaman

2 yıl önce

Ahmed415741

O zaman 'giderim' cümleye 'belki giderim' anlamı mı katıyor?

2 yıl önce

prenses04kh

Çok haklı

1 yıl önce

sperman8nn

Hep böyleee yapıyor canim sikiliyoe iyice sinir oluyorum bugün 33 kere aynı şeyi

1 yıl önce

mincim

will olmadığı için gideceğim olmuyor da ing takısı olmadığı halde neden gidiyorum olmuş ?

1 yıl önce

AyeNuholu

Aynisi

1 yıl önce

Sevgi608144

Ben ispanya ya önümüzdeki hafta gidiyorum kabul etmiyor ya. Way anasını

1 yıl önce

furbyboom12

aynısını yazdımmmmmm

1 yıl önce

TaylanVura1

ispanya'ya önümüzdeki hafta gidiyorum neden olmadı acaba

1 yıl önce

BursaOktay

I going to olmayacak mı

1 yıl önce

nurbanu26

I going olamaz çünkü am gelmemiş

Am,is are. Gelmezse ing de gelemez!

Örneğin =

I go to the company at nigh

I am going to the school at the moment

Gibi....

5 ay önce

enanasya
enanasya

Ben sonraki hafta İspanya'ya gidiyorum niye olmadı?

1 yıl önce

Kbrazdemir459913

"ispanyaya gidiyorum" anlatim bozuklugu oluyor, gelecek hafta ispanyaya gidecegim olmali

1 yıl önce

EnesTalhaT

Gelecek hafta İspanya ya giderim.Çok saçma bir cümle

1 yıl önce

Cennetsena3

Ben ispanyaya önümüzdeki hafta gidiyorum yazdım olmadı

1 yıl önce

Eyll196203

Gideceğim neden olmadı

1 yıl önce

Ismail166407

Duolingo nun sistemi ne demenizi isterse onu dicez bu biraz kotu olmus ama en azindan aksanlara dikkat diyor :)

1 yıl önce

Pnar348879

Devrik yazinca kabul etmemesi saçma

1 yıl önce

alara622781

önümüzdeki hafta ben ispanya ya gidiyorum da aynı şey değilmi ?

1 yıl önce

HakanZBAY2

cümlem devrik diye cevabı saymadı amk kuşu

1 yıl önce

abdullah950462

Cümle geniş zamanlı ise "gidiyorum" yerine "giderim" de olmali değilmi ?

1 yıl önce

ArifAnsar

Gelecek zamandan bahsediyor ama genis zamanda yaziyor. Soru kontrol edilip düzeltilmeli

1 yıl önce

Firdevs426139

Zaten next yakında demek burda yakın zaman anlamı katmış

1 yıl önce

nil768502

'I will go to Spain next week ' olmalı diye düşünüyorum bende ☝

11 ay önce

uur457617

Bence kabul etmesi gerek

10 ay önce

snnkrdmn

Gideceğim gelecek zaman o yüzden olmaz

7 ay önce

CemileMemm

İ harfini küçükle yazdığım için kabul etmiyor çılıdırıcam yaa

7 ay önce

resul415923

Gelecek hafta ben ispanyaya gidiyorum. Neden degil next gelecek degil mi

6 ay önce

nurbanu26

Ben ispanya ya gidiyorum önümüzdeki hafta dedim kanul etmedi :((

5 ay önce