1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Я в інтернеті."

"Я в інтернеті."

Переклад:I am on the Internet.

October 4, 2015

10 коментарів


Petroptash

Чому артикль the?


greg.mort

Пояснюється, що інтернет один, унікальний тому the. Хоча, був період коли вживалося без the.

http://www.grammar.cl/Notes/Articles.htm


Dmy_S

Дивна, звичайно, логіка: інтернет у світі - один. Так вода на (і над) земній кулі - також одна, будь-який шкільний ботанік розповість про круговорот. Попри це є купа випадків, коли "вода" вважається незліченним іменником і вживається з нульовим артиклем. Навіть у Duolingo, як це не шокуюче звучить )


greg.mort

Water іменник незліченного типу.


Dmy_S

Ну так (хоча, в деяких випадках і цілком зліченного, і використовується з the). Але ж вона ОДНА на світі, в тому сенсі, що вся вода в різних її проявах, пов'язана між собою в єдину систему під назвою "вся вода планети Земля". Чим це відрізняється від інтернету? Або ще краще не вода, а повітря - тут взагалі.


greg.mort

Звичайно, так і є. Тип артикля залежить від ролі даного іменника у реченні. Тому, теж саме "water" може мати усі види артиклів в різних випадках. Але тоді вже йдеться про трохи різні значення: склянка води, океан, вода як хімічна субстанція і тд. У дуже креативних творивах можна те ж саме зробити зі словом "Internet". У цьому реченні потрібен означений артикль, як і у більшості випадків.


Dmy_S

Чому? От, через кілька завдань у реченні, щось кшталту "у цій кімнаті є інтернет?" internet вживається з нульовим артиклем. А я би зробив навпаки: тут - без, бо я - у всесвітній павутині, я пірнув у цю незліченну комп'ютерну воду, і не мають значення жодні домени, базові станції, кабельний у мене доступ чи мобільний. А там - як раз питання щодо конкретики: чи проведено в кімнату підключений куди треба кабель, чи, може, повісили на стінку і налаштували роутер? Майже як "чи є в цій кімнаті склянка води?" В цьому випадку вживання артикля напрошується куди більше.


ser-ts

Цікаве пояснення


SHkapa

А як на рахунок я в мережі, всі ж зрозуміють що я у всесвітній мережі WAN I am on the network


greg.mort

Network переважно використовують для позначення локальної мережі (LAN).

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати