"My sister is seven."

Překlad:Mé sestře je sedm.

před 3 roky

18 komentářů


M.A.T.A.F.A.K

Nechápu, proč to neuzná "má sestra má sedm", když v druhém případě je jí jen sedmnáct uznáváte má jen sedmnáct.

před 2 roky

Richard.Skacel

moje sestra ma sedm, proc mi to neuznalo?

před 3 roky

nueby
nueby
Mod

Protože jsem to odstranil. Jestli si moji kolegové myslí, že MÁ SESTRA MÁ SEDM znamená v dostatečně spisovné češtině, že je jí sedm, prosím je tímto o přidání odpovědi zpět mezi uznávané. Já bych z toho klidně vyrozuměl, že se může jednat o sedm šroubů v noze nebo karet v prší.

před 3 roky

JanPav1

Mne to prijde horsi v anglictine nez cestine... co si pamatuju tak nam v 3. Tride zs rikali, ze takto to nesmi byt...

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

a co vam rikali, ze se smi misto toho?

před 2 roky

MALDA512

Asi myslíte ... ,, my sister has seven years "

před 2 roky

Jana806315

Ja bych taky mohla vyrozumet, ze ma sestra sedm mesicu, sedm tydnu... V cestine je obecne MA SEDM, ze ma proste sedm let a jestli JI JE SEDM nebo MA SEDM vyjadruje jedno a to same, proto si myslim ze by se meli uznat oba vyrazy.

před 3 týdny

NarayanPuri

Ani mne neuznalo "Moje sestra ma sedm". Prosim o napravu. Dekuji!

před 1 měsícem

KiaraLara

Prosím, proč to neuzná " Mé sestře je sedm."? Je obecně známo, že zcela běžně v češtině takto vyjádřen i věk, takže s prominutím nechápu proč "nueby" tak bazíruje na tom, že tím někdo vyjadřuje dle jeho mínění počet šroubů?

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Me sestre je sedm je ale hlavni preklad. Takze nevim, proc by to nemelo byt uznano.

před 2 roky

alpy1212

Me sestre je sedm- neuznalo mi

před 2 měsíci

AlbtaMal10

Neuzná to moje sestra má sedm roků

před 3 roky

nueby
nueby
Mod

To jsem přidal. Ubral jsem ...má sedm.

před 3 roky

Jaroslavam4

Neuznalo to moje sestře je sedm takže taky nechápu

před 2 roky

jgstcd
jgstcd

\3. pad: "mojí sestrě".

před 2 roky

Ludmilakon7

nechápu..

před 1 rokem

rodinakhem

moje sestra má sedm let...........neuznáno! Jsem snad blázen? Udělejte, prosím , s tím něco. Dík

před 1 rokem

AnetaSalko

Má sestra je sedmiletá?

před 2 měsíci
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.