1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "That is a difficulty."

"That is a difficulty."

Překlad:Je to potíž.

October 4, 2015

16 komentářů


KumoSK

to je obtizne -neni spravne taky


ValaCZE

Není to správně. Přídavné jméno obtížný/á/é je difficult.


hofik2

Toto je potíž...taky nejde?


rejlmen

To záleží jak vnímáte that a this.


JardaV28

Proč nemůže být " Toto je problém"


Nemesis_NaR

Jako v hovoru to často bude zaměnitelné, ale obávám se, že pro systém DuoLinga je to příliš volný překlad.


vladimirbz

this is a problem


proangl

Proc nelze rici: Je to tezke. ?


ValaCZE

Protože přídavné jméno těžký/á/é je difficult.


Salviaguru

je to těžké - by mě také zajímalo proč nelze..Díky


ValaCZE

Protože přídavné jméno těžký/á/é je difficult.


OnkovEva

Tam je potiz. ?


rejlmen

There´s a difficulty. ?


JiriHolan

To je těžkost se také u nás říká


vladimirbz

jako hlavní by měl být přesnější překlad "Tamto je potíž"

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.