1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Bojíš se?"

"Bojíš se?"

Překlad:Are you afraid?

October 4, 2015

11 komentářů


Petrtoek

Zkusil jsem Are you scare? Neprošlo


ladavala

"scare" je sloveso vyděsit - scare somebody - You scared me. Věta by musela být s přídavným jménem "Are you scared?" a to je uznáváno.


PetrikBlah

muže byt:do you have fear?


jgstcd

Nemuze. Kazdy by tomu rozumel, ale nikdo by to nerekl.


JANA668459

To by znamenalo "Máš strach?"


kacenka9

Neznamena to nic. Anglictina se nepta, jestli 'mame' strach, ale jestli 'JSME vystraseni'


Kyblik3

Není správně i Do you afraid?


jgstcd

Neni. "Afraid" je pridavne jmeno, nikoli sloveso.


Mirka721694

Dakujem, konecne som to pochopila, tiez som mala ten isty problem.


chaloupkapernik

napsal jsem "are you scared" prošlo to

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.