1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "What is your level on Duolin…

"What is your level on Duolingo?"

Çeviri:Sizin Duolingo'daki seviyeniz ne?

October 4, 2015

13 Yorum


Ece945572

Reklam değil zaten biz bu uygulamayı kullanıyoruz reklam olması için kullanmamamiz gerekir kullandığımız bir uygulamanın reklamı pek bi şeye yaramaz bence

Premium paketler disinda


SIDDIK25

reklam kokan hareketler bunlar.


resul630826

Senin dialingo da seviyen ne dedim çuk dedi.


LEYLALeyla712316

Bunu nasil ogrene biliyoruz? Yardımci olurmusunuz lütfen


Secc.Y

Burda sadece "on" mu kullanılır? "at veya" in" kullanılabilir mi? Birde bu bir uygulamayla ilgili soru, bunun gibi başka ne tarz cümlelerde bu "on, at, in" edatlarını kullanmamız gerekiyor? Ve bunun doğru yer ve zamanını nasıl anlicaz? Bilen birileri yardımcı olursa sevinirim. Bu konuda biraz karıştırıyorum.


LEYLALeyla712316

Aynen "in" düşündüm burasi icin sanki


TimBen4

Normalde cümleler bana çok değişik geliyordu en iyi cümle bu olmuş


Aysun925515

"Duolingo seviyen ne?" cevabını neden kabul etmiyor?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.