"Ne diyor?"

Çeviri:What is he saying?

3 yıl önce

9 Yorum


candost2
candost2

What is he telling. yazdım kabul edilmedi. Tell ile say arasındaki fark nedir?

3 yıl önce

mizinamo
mizinamo

"Tell"-e bir "hedefi" ihtiyacı var.

Mesela:

Ben bir hikaye anlattı - He told a story.

Okula gittiği söyledi - He said that he went to school. ("He told that..." olamaz.)

Bana, okula gittiği söyledi - He told me that he went to school. ("He said me that..." olamaz, ama "He said to me that ... " olabilir.)

Ne diyor? - What is he saying?

Bize ne diyor? - What is he telling us?

Evet dedi - He said "yes". ("He told 'yes'" olamaz.)

Onlara evet dedi. - He told them "yes".

Tell: ya "kime?" ya da "bir hikaye vb." ile kullanılır.

3 yıl önce

LORA454844

(Tell=anlatmak , say= söylemek ) İkisinin arasındaki fark bu bence Bana katılan var mı ?

1 yıl önce

ErencanKir

What is it saying nasil dogru oluyor cansiz varliklar icin say fiili kullanilamaz

2 yıl önce

CeyhunNESELIOGLU

Bu cümle "what is it saying" şekl,nde tercüme edilemez.

2 yıl önce

serta225976

She işaretleyince it diyor iy deyince she diyor

2 yıl önce

bilgekaganylmz

İkisini de işaretlemelisin

1 yıl önce

ElifEker6

Ne diyor? " surusunun" cevap seçeneklerinde bir acaiplik var aslinda.

2 yıl önce

Okanalpbil

niye olmuyor

6 gün önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.