Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"We drink strawberry juice."

Переклад:Ми п'ємо полуничний сік.

2 роки тому

9 коментарів


3806805332

Чому drink а не drinks..?

2 роки тому

DianaBeauty

Тому що "s" вживається з he she it, а з we- ні

1 рік тому

AlisaBerez

Правельно

3 тижні тому

PavukPavukPavuk

Ми п'ємо суничний сік

2 місяці тому

PavukPavukPavuk

"ми п'ємо суничний сік" - Чому помилка?

2 роки тому

Nordry
Nordry

Полуниця і суниця - різні ягоди :)

1 рік тому

PavukPavukPavuk

Тоді чому суниця і полуниця перекладаються однаково - strawberry?

2 місяці тому

OQRh3

Моя відповідь: ми п'ємо сік полуниці. Чому пише неправильно - треба- Ми п'ємо полуничний сік. У чому різниця?

1 рік тому

AlisaBerez

Це дуже легко тому що я американка

3 тижні тому