1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "We drink strawberry juice."

"We drink strawberry juice."

Переклад:Ми п'ємо полуничний сік.

October 5, 2015

16 коментарів


OQRh3

Моя відповідь: ми п'ємо сік полуниці. Чому пише неправильно - треба- Ми п'ємо полуничний сік. У чому різниця?


OlesiaSmit

Аналогічно


RB955

Ягідний сік це сік з багатьог ягід а не з одної


PavukPavukPavuk

Ми п'ємо суничний сік


V.I.N.

чому strawberry juice без артикля "a"?


3806805332

Чому drink а не drinks..?


DianaBeauty

Тому що "s" вживається з he she it, а з we- ні


AlisaBerez

Правельно


Bohdan581250

ПравИльно (від слова "правИло")


DenisVladyka

Дякую за урок!


Natasha358787

Тому що,s підставляється до he,she,it


fFdQ10

Тому, що якщо є it, she, he, то буде drinks, а якщо I, you, we, they, то буде drink. Тепер розумієте?


vova718930

Чому ягідний не правильно?


reznikbk

Мій улюблений


Veronika827063

чому я не можу сказати в мікрофон?


Anastasiia808

Я оставила смайлик и оказалось что это неправильно но он был таким милым!

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.