1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Я п'ю апельсиновий сік."

"Я п'ю апельсиновий сік."

Переклад:I drink orange juice.

October 5, 2015

11 коментарів


Jana239708

Чи може бути речення з an? "I drink an orange juice"


Atedo

Я так підозрюю, що в даному випадку слово "сік" є незлічуваним іменником (мається на увазі рідина), а з незлічуваними іменниками неозначений артикль не застосовується (наприклад, water - незлічуваний ім.), тому без артикля.

Але слово "сік" також може бути злічуваним, якщо ми про нього кажемо в сенсі "предмета", наприклад - "дайте два апельсинових соки", тут соки вже йдуть злічуваними, бо дослівно ми говоримо про дві склянки соку - "дайте дві склянки апельсинового соку"


IrinaPidgorna

Так само думала


AleksNech

Не логічно у тесті про кольори писати про апельсиновий сік. Правильніше б звучало ,,оранжевий сік,,


XlF28

I drink an orange juice - позначає як неправильну відповідь, хоча є завдання де потрібно перекласти на українську "you drink a yellow juice". Теж саме і з супом "a soup".


a3wZ10

Вже було таке завдання і там був артикль "an".


Galewi

Також цікавить, чому не пишеться артикль an


Avamika1

Чому тут не має кольорів? Цей урок про кольори!


L.i.Z.a_10

An не пишеться тому що це незліч. предмет(не можна порахувать рідину), а якби була склянка соку тоді злічити ж можна


Serhio740747

Як ви ставитесь до "some"? ...some tea, ...some coffee, ...some water.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.