Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Ty jsi můj nepřítel."

Překlad:You are my enemy.

před 2 roky

4 komentáře


michellepac
michellepac

proč nejde napsat místo enemy "foe"??

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Nahodou, uz asi 30 vterin to jde! Dik.

před 2 roky

KumoSK

you are not my friend to neni spravni preklad nejsi muj pritel

před 2 roky

widle
widle

Ano, "you are not my friend" není správný překlad, protože to znamená "nejsi můj přítel" a ne "jsi můj nepřítel".

před 2 roky