"My friend never exercises."

Μετάφραση:Ο φίλος μου ποτέ δεν ασκείται.

πριν από 3 χρόνια

6 σχόλια


anastasis20

Το ίδιο είναι το εξασκείται

πριν από 1 χρόνο

Qe50

Στην φώνη ακούγεται "εξερσάισες" και οχι he "εξερσάις" είναι λάθος ή έγω δεν ήξερα σωστή προφορά ;

πριν από 3 χρόνια

jeanprendiville

This pronunciation is correct ( many are not). Exercise is the the noun, exercises is the present tense of the verb " to exercise" . Hope that helps :-)

πριν από 2 χρόνια

chris539704

Δηλαδή το ασκείται με το προπονειται είναι λάθος;

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Για το "προπονούμαι" χρησιμοποιείται το ρήμα "to train".

πριν από 2 χρόνια

ernestos4

Γιατί όχι γυμνάζεται;

πριν από 3 μήνες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.