"My friend never exercises."

Μετάφραση:Ο φίλος μου ποτέ δεν ασκείται.

October 6, 2015

6 σχόλια


anastasis20

Το ίδιο είναι το εξασκείται

March 27, 2017

Qe50

Στην φώνη ακούγεται "εξερσάισες" και οχι he "εξερσάις" είναι λάθος ή έγω δεν ήξερα σωστή προφορά ;

October 6, 2015

jeanprendiville

This pronunciation is correct ( many are not). Exercise is the the noun, exercises is the present tense of the verb " to exercise" . Hope that helps :-)

December 3, 2015

chris539704

Δηλαδή το ασκείται με το προπονειται είναι λάθος;

August 2, 2016

D_..
Mod

    Για το "προπονούμαι" χρησιμοποιείται το ρήμα "to train".

    August 6, 2016

ernestos4

    Γιατί όχι γυμνάζεται;

    July 16, 2018
    Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.