1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "My friend never exercises."

"My friend never exercises."

Μετάφραση:Ο φίλος μου ποτέ δεν ασκείται.

October 6, 2015

10 σχόλια


anastasis20

Το ίδιο είναι το εξασκείται


CostasPapadolias

"Ο φίλος μου δεν εξασκείται ποτέ" πρέπει να γίνεται δεκτό.


Qe50

Στην φώνη ακούγεται "εξερσάισες" και οχι he "εξερσάις" είναι λάθος ή έγω δεν ήξερα σωστή προφορά ;


jeanprendiville

This pronunciation is correct ( many are not). Exercise is the the noun, exercises is the present tense of the verb " to exercise" . Hope that helps :-)


chris539704

Δηλαδή το ασκείται με το προπονειται είναι λάθος;


D_..

Για το "προπονούμαι" χρησιμοποιείται το ρήμα "to train".


CostasPapadolias

"Ο φίλος μου ποτέ δεν εξασκείται" πρέπει να γίνεται δεκτό.


LEFTERIS235652

Όπως λένε κι όλοι οι υπόλοιποι "ο φίλος μου ποτέ δεν εξασκείται" θα έπρεπε να γίνει δεκτό!


jaye16

Προστέθηκε, ευχαριστούμε.


lilian671223

Έγραψα ακριβώς το ίδιο γιατί μου λέει λάθος

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.