1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Ми читаємо їм газету."

"Ми читаємо їм газету."

Переклад:We read them a newspaper.

October 6, 2015

16 коментарів


strannik.rv

Поясніть, коли потрібно встановлювати неозначений артикул "a" перед іменниками.


mFum4

Артикль "a" вживається перед імениками в однині, які можна порахувати. Тобто "a rice" ми не скажемо так як це буде не вірно, рис ми не порахуємо, а от такі одиниці як: яйце, газета, книга і т.д. є злічувальні, тому перед ними ставим артикль


Valekalp

Але на попередній вправі я поставив "а" перед словом "newspaper". Вибило що не вірно.???


DariaYakovleva

we read them newspaper чому обов'язково вживати артикль !а!


d.toookar

Артикль "а" ставиться для злічувальних іменників, а для незлічувальних ні. Тобто : a book, a newspaper, a telephone.


ProtAlexAl

Paper і newspaper ваша ж програма сама указала на те що так можна сказати!!! Щось виправте


Kramnuchka

А підкажить де треба вставляти "s"


I0dQ8

Ну це вже питання для дурнів


VladimirLe889739

А якщо поставити the то це буде цю


flfeni4e

Я вобще подумав що "їм" означає їсти ... І тіп такий сижу і чоооооо?


Irina394408

We read them a paper. Чому ні?


svjtuk

Добрий день Irina394408 Paper перекладається як Папір. Newspaper перекладається як газета. Вот Приклади: I found a paper-Я знайшов папір. I found a newspaper-Я знайшов газету

Якщо ви вважаєте вашу відповідь правильною Нажміть на прапорець і дайте ваш варіант на додавання вашого варіанту Адміністраторам.

Дякую за розуміння!

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.