1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Ми читаємо їм газету."

"Ми читаємо їм газету."

Переклад:We read them a newspaper.

October 6, 2015

10 коментарів


strannik.rv

Поясніть, коли потрібно встановлювати неозначений артикул "a" перед іменниками.


mFum4

Артикль "a" вживається перед імениками в однині, які можна порахувати. Тобто "a rice" ми не скажемо так як це буде не вірно, рис ми не порахуємо, а от такі одиниці як: яйце, газета, книга і т.д. є злічувальні, тому перед ними ставим артикль


DaryaYakovleva

we read them newspaper чому обов'язково вживати артикль !а!


ProtAlexAl

Paper і newspaper ваша ж програма сама указала на те що так можна сказати!!! Щось виправте


Lilia916745

Де тут помилка?


Kramnuchka

А підкажить де треба вставляти "s"


margo30262

Чоо такее?


flfeni4e

Я вобще подумав що "їм" означає їсти ... І тіп такий сижу і чоооооо?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати