1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Я п'ю воду."

"Я п'ю воду."

Переклад:I drink water.

October 6, 2015

16 коментарів


HelenGem

чому без артикля?


SophiaMonfeo

Тому що ніхто не знає, скільки саме води. Не вказано склянку, дві. А взагалі: я п"ю воду.


nkovalchuk1

Я п'ю воду


nkovalchuk1

Тобі яке діло?


KaterynaMi10

Очень классно


y1jL8

Яка різниця між woter i water?


eAzZ20

2 різні слова


DEMYAN-16021987

А та що water правильно понятно


HeyMarlana

Pronunciation. How most people say "water" is pronounced like "wodder".


4hGy7

Хто не. Може 1 уревня перейти як шо та то ставте + а як що ні то ставте -


6sIn6

Ха ха ха які смішні неправильні приклади!!!


6sIn6

Ти пишеш теж саме,що й я^^_

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати