1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Я п'ю воду."

"Я п'ю воду."

Переклад:I drink water.

October 6, 2015

6 коментарів


HelenGem

чому без артикля?


SophiaMonfeo

Тому що ніхто не знає, скільки саме води. Не вказано склянку, дві. А взагалі: я п"ю воду.


y1jL8

Яка різниця між woter i water?


eAzZ20

2 різні слова


DEMYAN-16021987

А та що water правильно понятно


Sofia125235

Я натислула правильно а воно показуе що не правильно але показуе що правильно так само як я написала

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.