Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I spoke with my mother seven days ago."

Çeviri:Ben annemle yedi gün önce konuştum.

3 yıl önce

5 Yorum


nzmturkan

Ben annemle 7 gün evvel konuştum yazdim ve kabul etmedi. Bir an evvel bu çözüm eklenmelidir.

2 yıl önce

OsmanGven1

"Have" neden yok

3 yıl önce

pis_herif

Eğer dikkat ettiyseniz bu cümlede geçmişte yapılan işin zamanı bellidir( söz konusu cümlede 7 gün önce demiş ). İşte bu yüzden bu cümlede "have + fiilin 3. hali" kullanılmadı. Bunun yerine "simple past tense(basit geçmiş zaman)" yapısı kullanıldı.

Bu soru muhtemelen iki yapı arasındaki farkı göstermek için soruldu. Size tavsiyem, alıştırma yapmadan önce konuyla ilgili biraz gramer çalışmanız yönünde.

2 yıl önce

mizinamo
mizinamo

Zaman ifadesi ("seven days ago" gibi) olunca, "have ...-ed" kullanmayız ("I have spoken with my mother seven days ago" olamaz).

3 yıl önce

CanDemirci6

önce ve evvel aynı anlamı taşır cevabım doğru kabul edilmelidir

2 ay önce