1. Forum
  2. >
  3. Topic: Ukrainian
  4. >
  5. "Моя сестра - секретар."

"Моя сестра - секретар."

Translation:My sister is a secretary.

October 7, 2015

7 Comments


jwkrasow

I thought секретарка was feminine?


greg.mort

Right, but sometimes musculine versions are used for both sexes.

Or maybe her sister is this :) https://en.m.wikipedia.org/wiki/Secretary_(title)


VeK2206

No, in new edition of Ukrainian language not to use both sexes, for examples: Секретар — секретарка; Директор — директорка; Бізнесмен — бізнесменка; Член команди — членкиня команди та ін.


Zebra317571

Привіт я дуже гарно знаю українську мову


Zebra317571

Могу ли я чем-то вам помочь?


TatyanaSontseva

Привіт. Ви не дуже добре знаєте українську мову. Після слова "привіт" потрібна кома або крапка.


Zebra317571

Щось підказати?

Learn Ukrainian in just 5 minutes a day. For free.