"Dívky a kluci čtou."

Překlad:The girls and the boys read.

October 7, 2015

15 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


miko37

Ptečo sú tam členy? Predsa nevieme konkrétne o aké dievčatá a chalanov ide, a je to aj množné číslo. Tak prečo


ladavala

Je uznáváno i bez členů.


Karel_Anta

Není. Teď mi to větu "Girls and boys read." vyhodnotilo jako chybu.


ZdekaSchoo

nemáte screenshot, tak to tady nepište


Karel_Anta

Screen mám, ale nevím, jak se přes aplikaci vkládají. A teď jsem si při kontrole všiml, že mi T9 "opravila" and na an, takže moje odpověď byla "Girls an boys read." Takže se omlouvám. Chyba byla na mé straně.


Tamaru016

Chtěla bych se zeptat proč nejde reads ale read?


Nemesis_NaR

Čeština slovesa časuje pro každou osobu - já čtu x ty čteš x on čte x atd. Angličtina je v tomhle mnohem jednodušší, všechny osoby mají sloveso v základním tvaru vyjma 3. osoby čísla jednotného, kde se na konec slovesa přidává "s".

Takže: I read; You read; We read, ALE he/she/it readS.

Platí pro drtivou většinu sloves, existují ovšem výjimky, například modální slovesa, která nečasují ani tu třetí osobu.


dDomec

Protože je to možné číslo (dívky a kluci)


Pavel383615

Proc najednou cleny,vzdyt je to množné číslo?


ZdekaSchoo

V množném čísle může být člen taky, pokud je to něco určitého, pouze neurčitý člen nemůže být v množném čísle


PetrDuska

Kdy se píše read/reads/reading? Dělám v těch koncových stále chyby

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.